Vilken dag!

Vilken hääärlig dag, nannanananaaa. Idag har jag och två fina töser från avdelningen bakat. Ja menar... Så trevligt!! Idag blev det drömmar med den liten jul touch. Vi hällde nämligen i lite pepparkaks krydda också. Om jag åt deg? Eh ja, åt väl gumman lite (mycket) deg;) Vi åt dessa bakverk till eftermiddags kaffet, kolla in detta mina fåglar;
13.30 var det i vanlig ordning promenad med skötare och patienter, så trevlig liten runda idag.

Vid 17 kom Triss och hämtade mig. Vi drog direkt till Nova och åt Poke Bowl. Jag menar.. kolla in detta, så gott;

Sedan mötte vi upp soffe och David. Gick runder på Nova. Jag handla något litet på HM och kollade om jag ska göra lashlift närmre Jul. De blir det nog, ska unna mig detta då.

Väl tillbaka umgicks jag med avdelning 3. Alltid lika trevligt att ta en kvällsmacka och kolla på tv ihop♡

KRAM
 
 









Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

carocarl.blogg.se

Min vardag. Mina fina relationer. Min hjärna.

RSS 2.0