Soffhäng med fin vän. Pizza med mina föräldrar.

När mina fina morföräldrar och bror stack så tog jag det lugnt i soffan i flera timmar. Det var så skönt. Bara vara. Det är underskattat! Att bara vara med sin katt i soffan och lyssna på musik. Detta måste göras oftare. Så är det bara;) Sen kom denna fina vännen;
Och vi fortsatte chilla och prata om allt mellan himmel och jord. Trisse är en av mina närmasta vänner, kan nog vara den snällaste personen som går i ett par skor. Vi blev vänner på riktigt för ca 8 år sedan. Vi hade slagit ihop ett korpen handbolls lag. Som vi INTE höll igång med länge;) Men jag och Soffe hörde att lilla Triss hade en EGEN lägenhet. Vi hälsa på en gång för att sedan hälsa på varje dag;) Haha. Piff och puff (jag och soffe) bodde ju fortfarande hemma så det var en nice "Gate-Away".
 
Sen att Trisse var kul att lära känna var ju såklart ett stort plus! Tillsammans hade vi såå kul. En gång råka Triss sätta igång en olämplig kanal. Ni vet efter 00.00? Hahaha de minns man än idag! Vi älskar ju att driva med varandra, så Triss fick höra detta läääänge. Än idag kan de komma på tal;) Summan av kardemumman är Triss en söd liden södis som är så snäll att klockorna stannar. En av mina bästa vänner.
 
Sedan körde Triss mig till mina föräldrar och där fortsatte jag ta de lungt, men denna gången i deras soffa. De serverade hemma lagad pizza:):):) Meeeeen hur trevligt?;) Så trevligt. Kolla in detta liksom;
Sen körde mamma mig till min avdelning 3. Kom lagom till film visningen som börja 20.00. Vi kolla på The grown ups. Verkligen en film i min smak. Man älskar ju komedi. Sedan gick jag och somna direkt. Idag är de söndag. Vi får se vad dagen har att bjuda på.. :)
 
PUSS
 
 
 
 




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

carocarl.blogg.se

Min vardag. Mina fina relationer. Min hjärna.

RSS 2.0