Higher Love

Higher Love - Kygo, Whitney Houston. WOW. Vilken däga Kygo lyckats göra med denna enastående Whitney Houston. Den går varm i mina nya lurar från min fantastiska sambo. Lyssna vettja! Rekommenderar den starkt.
 
Idag har de blivit tre promenader. Två själv och en med personal och med patienter. Har varit fint och uppfriskande väder idag, bra för våra hjärnor. Vi gick i Söder skogen idag, här är lite gamla bilder därifrån då vi har gått den en gång innan;
 
 
Idag har jag varit på rummet och tagit de lugnt men även umgåtts med mina fina fåglar här på avdelning 3! Nu ska jag kolla The O.C på viafree och så småningom sova, brukar somna innan 22;)
 
Hoppas er dag varit fin <3
 
PUSS OCH KRAM



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

carocarl.blogg.se

Min vardag. Mina fina relationer. Min hjärna.

RSS 2.0