Hemma permis

Ja. Happ. Då var man hemma IGEEEEN!;) Nämen, jag menar, oj så skoj! Finns verkligen inget att klaga på. Min man kom till psyket och hämtade mig runt lunch och styrde skutan mot Bokehall.
 
 På vägen hem körde vi inom mina fina föräldrar och drack kaffe. Lika trevligt som vanligt. De små fåglarna, de värnar jag verkligen om. Så fina. Kaffet var gott och pizzan de serverade till (jag servera mig själv iofs men skitsamma.) var magisk. 
Väl hemma mötte jag min finaste dotter. Min katt då. Hon är som en liten fyrbent människa. Vår dotter, David har äntligen köpt att hon faktiskt är vår dotterrrr:):):) Något annat att skryta med är att hon är den ända blocket annonsen han ej har prutat på. Jag menar.... Så stolt! Blev ej generad för hans hejdlösa prutande utan enbart stolt! Stolt som en tupp. De gånger jag varit med på blocket annonser har jag sjunkigt genom marken... Sedan är han såå nöjd. Nöjd, nöjd, nöjd;) Gemför alltid med pizzor gör han också. Caroline 500kr mindre än utgångspriset de är ju typ 10 pizzor!! Blir någon förvånad att han kallas för degen? Nä. Tänkte väl de. haha.
Jag har legat i soffan näst intill hela dan, ätit en lax matlåda och bara njutigt. Sedan kom två av mina absolut bästa vänner. Soffi och Molli. Power puff pinglorna är vi. Soffi, Molli och Colli till undsättning!! Vad hade jag gjort utan er? Ni är så fina att klockorna stannar. Kommer alltid vara enormt tacksam för all stöttning jag fått av er genom åren. Huuuur fina. Så fina. Vi tre har något speciellt. Vi har ofta rest tillsammans och de har aldrig varit några konstigheter, någon gång. Alla respekterar varandras egenheter och vi har stenkoll på varandras energier och trampar då aldrig varandra på tårna. Vi har säkert rest tillsammans till fem olika länder och de har aldrig (som Stefan Löven hade sagt) varit något schebbel;) För er kommer jag alltid vara tacksam. Förevigt
 
Hoppas er Måndag har varit förträfflig mina små fåglar.
 
Kram / Colli-Kula
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

carocarl.blogg.se

Min vardag. Mina fina relationer. Min hjärna.

RSS 2.0