En månad på psyket

Sådär ja, en månad på psyket, check! Var har tiden tagit vägen mina fina fåglar? Tiden går fort när man har roligt, jag är beredd att hålla med! Jag har haft det lite likt en gott och blandat godis påse. Varit mestadels inne på min fina avdelning 3 men i bland har man gottat i sig lakris (mitt favorit godis) och då har jag fått komma hem. Hem till mitt underbara hus i Bokehall. Och under taket finns mina absolut finaste människor min dotter Nala och min man David. Ibland har huset även rymt mina fina vänner och familj <3
 
 
Vad har jag gjort idag då? Jo jag har ätit frukost, tagit förväl av en fin med patient, sminkat mig och gått en morgon promenad. Vilken start hörrni! Bästa starten, så trevligt. Idag ska jag fortsätta njuta av dagen och se vad den har erbjuda.
Ha nu en förträfflig Torsdag så hörs vi senare idag fina ni <3
 
KRAM / KULAN
 
 
 



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

carocarl.blogg.se

Min vardag. Mina fina relationer. Min hjärna.

RSS 2.0