Borta bra men hemma bäst

Som titeln lyder så är de ju så, hemma är bäst. Men här på avdelningen är de faktiskt bra. Så pass bra att jag ska bara vara på avdelningen i alla fall två dygn. Skötarna och med patienterna här är fantastiska så de går verkligen inte att klaga <3
Idag har jag varit hemma igen. Lyx,lyx, lyx! Verkligen. Umgåts med denna fantastiskt fina filur;
Och med min fina sambo såklart. Vi har lagat god mat. Jag, David och Nala. Kollat tv i soffan och tagit de lugnt. Nala har såklart fått gooooodiz. Idag bad hon själv om det genom att prata oerhört mycket och kela kring mina ben. Då vet mamma vad dottern är ute efter;)
 
David körde en liten senväg till psyket, japp. Han köpte nya hörlurar till mig då jag glömde mina trasiga hemma.. Blev så glad. Nu har jag nya med mycket bättre ljud, tack världens bästa David <3
 
 
 
Hoppas er dag har varit fin, min har varit kanon!
 
 
 
 
Kram på er mina fåglar <3



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

carocarl.blogg.se

Min vardag. Mina fina relationer. Min hjärna.

RSS 2.0