Badtunne kväll med vänner.


 Igår kom jag hem. Vi tog de lugnt hemma för att sedan förbereda inför badtunne kväll. Fyllde tunnan, handla snacks, förberedde grejerna för att klä granen osv.
 
När våra vänner kom satte vi igång Jul musik och klädde vår gran och Nalas gran. Sedan tog vi några timmar i varma badtunnan med kall dryck. Så trevligt. Så myz! När vi fick nog av badtunnan gick vi in, åt ost, kex, lufttorkad skinka, salami, färskost, chips, cheezeballz osv:):):) Kolla in våra granar föresten;


Till snackset kolla vi på tv, samt klipp från youtube. Däremot var Colli-Kula trött efter badet och somnade som en stock strax efter 22.00 hehe... Oj så trött;)
 
Hoppas er Lördag är fantastisk! <3
 
 






Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

carocarl.blogg.se

Min vardag. Mina fina relationer. Min hjärna.

RSS 2.0