Spenderat dagen med en god vän

Då har vi träffats igen och och tagit igen några veckor då vi ej haft möjlighet att ses. Detta är en vän som blivit en nära vän på kort tid. Har alltid lika kul ihop. Detta är en vän jag håller kär.
 
Vi har ätit i Sjöbo och hängt runder där. Detta åt vi;



Huuur gott? Så gott. Så Trevligt. Sedan vinka jag av min goda vän och drog hem. Jag mös med katten och åt vårrullar som blev över från igår. Inte så knapriga men ack så goda var de fortfarande. Sedan körde jag och Soffi till Lund för att jag skulle in på min fina psyk avdelning för att ta blod prover och få uppdatering hur min medicinering går. Kändes bra. Sedan körde vi till Brown bar och boka tid till att fixa bryn och fransar. Så trevligt. Väl hemma hängde vi en stund till jag och loppan. Prata om livet i stort och sa sedan hejdå för att hålla kväll.
 
Nu sitter jag här i soffan med min katt och kollar på Youtube.


Hoppas er Tisdag är lika fin som min <3
 
VARM KRAM





Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

carocarl.blogg.se

Min vardag. Mina fina relationer. Min hjärna.

RSS 2.0