Ingelsta Kalkon och löpträning

Idag har jag hängt med denna gollen;



Han ville bjuda mig på något att äta, vem är jag att tacka nej? Självklart tackade jag JA. Har nog aldrig någonsin tackat nej till mat, de är väl lite dumt!;) Mat är gott. Valde deras smörgåstårta, kolla så god;


Mycket gott. Vi hade så trevligt. Som alltid med bästa Timpan och hans roliga kompanjon Micke:):):) Där var även en liten butik med massa ätbara varor;


Väl hemma tog jag de lugnt med min katt för att sedan tagga till. Det blev nämligen en fin löptur på Jeppavallen. 

Blev en del varv runt 400 meters banan. Kändes bra. Ska ju trots allt bli Thoughest 2020. Oj så skoj! Tävlingsmänniska som man är vill man ju ha en bra tid också. Får hoppas att min höft pallar bara. Har ju varit schebbel med den i några år..

Hoppas er måndag varit fin som snuuuuus;)

KRAM 







Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

carocarl.blogg.se

Min vardag. Mina fina relationer. Min hjärna.

RSS 2.0