Hemma i snart en vecka

Imorgon har jag varit hemma i en vecka. Känns bra. Det har varit mycket häng med min sambo om dagarna, så trevligt. Värderar egentid med honom <3 Sedan har jag umgåtts med vänner och familj vissa dagar. Så trevligt. Verkligen en perfekt mix nu när man kommit hem på riktigt. Idag vill jag ha hela söndagen för oss själva.


Hemma har vi fixat och donat, chillat i soffan, var även inom mina fina föräldrar då jag behövde en assistent till min bakning. Jag har bakat lussebullar med vit choklad. Dem är verkligen MAGISKA, här har ni en bild på dem;
 

Hur ser jag då på min vecka? Den har varit bra, kan eventuellt vara lugnare. Är kluven där då jag ska börja arbeta så småningom och då kan man ju inte pela navelludd hela dagarna. Aja, vi får se. Har ett schema jag försöker följa, sen får vi se hur det går/blir. De är ibland många som har åsikter, så jag glömmer lyssna på mig själv ibland.
 
Hoppas din Söndag är lika mysig som min <3
 
KRAM FINA NI!
 
 








Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

carocarl.blogg.se

Min vardag. Mina fina relationer. Min hjärna.

RSS 2.0