Hem, ljuva hem

Imorgon ska jag hem. Hem, ljuva hem. Vad ska jag då göra tänker ni?? Jo. Jag ska baka. Inte vad som helst utan jag ska göra lussekatter med vit choklad. Huuuuur gott? Så gott. Oj. Oj. Oj. Sedan på kvällen vid 19 tiden ska jag se min kära faster sjunga med sin kör Joyvoice som jag tidigare nämt. Ser verkligen framemot detta, de ska bli så mysigt att, se, höra, njuta och känna värmen de kommer utstråla med sin sång <3


 Sen blir det att mysa järnet med min katt, oj så mysigt de ska bli. Längtar. Va glad över att ni har ett hem hörrni, de ska man inte underskatta. Nu när ni sitter där hemma och myser, njut mina fåglar. NJUT! Var tacksamma. Det kommer jag garanterat vara imorgon kväll <3
 

Hoppas er första advent har varit magisk. Jag ska fira den hemma (en dag sen) med tända ljus och mina lussekatter, kanske tillsammans med några vänner? Vi får se.
 
KRAM / KULAN




Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

carocarl.blogg.se

Min vardag. Mina fina relationer. Min hjärna.

RSS 2.0